marți, 5 aprilie 2011

Generator CNP-uri Orange

Pentru ca oricine să aibă acces la orice opţiune Orange Young, indiferent de vârstă sau dacă Codul lor Numeric Personal a mai fost folosit vreodată ca să-şi activeze vreo superofertă; un generator de coduri CNP care calculeaza CNP-uri echivalente unor persoane intre 14 - 24 de ani va este pus la dispozitie. Asta inseamna ca daca ai peste 24 de ani sau daca altcineva ti-a folosit CNP-ul, acum poti sa-ti activezi extraoptiunile din oferta Orange Young (sau alte oferte ce vizeaza persoanele sub 24 de ani). Nu stiu cat de legal este, dar cine a creat acest script a stiut ce face.

Programul poate fi descarrcat si in calculatorul tau,de AICI


Explicaţie: persoanele imaginare ale căror CNP este generat şi pe care voi îl puteţi folosi, au între 18 şi 24 de ani. CNP-urile generate sigur merg toate şi sunt nefolosite.


Apropo: la fiecare apasare pe buton apare cate un CNP nou, nefolosit şi neatribuit altor persoane. Dacă v-au fost folositoare aceste informati spuneţi şi prietenilor voştri de acest site.
  • rss
  • Del.icio.us
  • Digg
  • Twitter
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Share this on Technorati
  • Post this to Myspace
  • Share this on Blinklist
  • Submit this to DesignFloat

31 comentarii:

Anonim spunea...

super tare, ms!

Unknown spunea...

Tarte de tot, stima!

Anonim spunea...

ma de ce nu mere... zice ca cerere inregistrata da nimik.

Andrei T. spunea...

Fara suparare, dar eu am incercat peste 20 de CNP-uri de aici si n-a mers niciunul. Ai muncit degeaba, omule...

Anonim spunea...

La mine a mers din prima.Foarte tare din partea ta.Stima pt munca depusa!!!

Unknown spunea...

Frate,am incercat n cnp-uri si nici unul nu merge!

Anonim spunea...

Super tareah mers din prima.

Anonim spunea...

merci mult!cu stima!

Cata spunea...

Multumesc frumos! A mers din prima.

Anonim spunea...

jmecherie frate a mers din prima

Anonim spunea...

Mersiiii chiar merge din prima

Anonim spunea...

La prima incercare a mers. Am prinit una din 1998, adica pentru cateva ani nu va fi probelma.
Ms mult!

Anonim spunea...

multumesc :)

Anonim spunea...

Merge bine de tot, super tare programul! felicitari pt cel ce l-a obtinut si l-a dat si la altii!!!

Anonim spunea...

Super tare program.multumesc

Anonim spunea...

Am incercat cnp`uri de pe alte 3 siteuri... au fost nasoale, au mai fost folosite.
Sunteti tari cu generatoru asta. A mers din prima.
Merci.

Anonim spunea...

Superrrrr . A mers din prima . Bv

Anonim spunea...

tot din prima....ideea e ca ar trebui sa apesi de un numar aleatoriu de ori butonil GENEREAZA.....si te opresti si tu dupa al 765346 simtz :).....eu personal cred ca am apasat de vre-o 63 de ori :)

Unknown spunea...

va multumesc a mers din prima

Anonim spunea...

Nu prea mai merge.

Anonim spunea...

Perfect din prima

Anonim spunea...

Nee mi aparut ca mam inscris in orange yang da numi da sms

Violeta spunea...

A mers din prima. Excelenta muncă!

Anonim spunea...

super tare siteul rapid, eficient va multumesc tare mult

Anonim spunea...

a meeeers din prima incercare!!! mersi mult! pe alte site uri nu am reusit... felicitari!

Anonim spunea...

A mers din prima. Multumesc!

Anonim spunea...

as dori un cnp nou akum

Anonim spunea...

De ce sunt doar 13 cifre?

Anonim spunea...

multumim frumos a mers din prima

Anonim spunea...

Super tare frate eu am folosit un cnp sub 20 de ani ptr o cartela Vodafone si a mers din prima ....... Ms frate...

Unknown spunea...

Pe ce numar trebue sa trimit cenepeul pe telefon

 
Copyright © cnp-orange